sista helgen på lovet :(

jaha, då vare sista helgen på lovet. skolan närmar sig med storm steg. men kanske inte ska klaga eftersom dom flesta redan har börjat i skolan ;/ lider med er ska ni veta. aja, blev väckt sju imorse av att mamma skulle tvätta lakana som jag sov på ;/ sen kunde jag knappt somna om, tror att jag slummra till en stund med hunden. och lär bara säga att mina katter är jätte söta, andra dagen i rad som jag vaknar med en av dom under täcket brevid mig i sängen :) men iaf, ska ner på stan med linnéa idag. ska cykla ner vid halv elva hade jag tänkt :) så blire att leta lite kläder åt henne och sådär, sen klippa sig :) sen umgås lite till med linnéa, sen kalas hos emelie :) otroligt trevligt.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0