slut med det roliga.

då va cityfesten slut, och skolan närmar sig. har inte hunnit skrivit så mkt på dom senaste dagarna för att det har hänt så mkt annat :) faluborna kom ju i fredags och åkte hem idag, jävla stjärnor säger jag bara, otroligt trevligt att ni kom iaf :D hade så jävla kul igår kväll/imorse, inte skrattat så mkt på länge. franklin & niklas får för sig att dom ska köra en svepar tävling på en sjuttis vodka. "hårda" franklin svepte i sig 2/3 av spriten. medans niklas tog resten. efter det va dom aspackade båda två. och "hårda" franklin var inte så hård längre, han spydde en hel del x) och niklas var avundsjuk för att han inte kunde spy x) men kul vare :) vid halv fem gick jag tilda och friid in för att kolla på film, you got served, somnade runt 6 imorse :) men det var så jävla kallt så jag vaknade kl 9. fan, då va man bra trött. men gick fan inte att somna om ;/ så då vare ju bara att kliva upp då :D försökte få liv i resten. men de var ju några som var lite slitna sen igår :'D men runt tolv åkte vi in till stan för att dom skulle gå och käka på los sambreros och eftersom de var deras sista dag så följde jag och tilda med som sällskap :) alla var smått trötta kan jag berätta. sen gick deras tåg tjugo över två, och då vare bara att säga hejdå. kanske ses nästa vecka? vem vet. sen har jag och tilda blivit utelåsta, somnade på altan i några minuter, åkt och handlat mat för att sedan laga tacos, kollat på tv, kollat på film med hennes pappa & mattias, och sen åka hem. nu sitter jag här och ska snart gå och lägga mig, ska ju upp tidigt imorrn ;/ fyfan. men sista veckan nu :)

gårdagens citat;
Niklas: Har ni salt eller sötvatten i Gavleån?
Tilda: Inte fan vet jag, vadårå?
Niklas: För jag kan inte bada i salt vatten, för jag hatar makaroner med salt x)

tänk att gårdagen blev rätt lyckad trotts allt, blev ju dock besviken på vissa. men de orkar jag inte bry mig om just nu, tillbringade kvällen med älsklingstjejerna och falun <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0