söndag

idag äre söndag, hade en full linnéa på besök inatt :) var ju i sthlm igår, sen åkte vi hem till elin och satt där och hade de allmänt trevligt :) åkte även ner på stan en sväng med angelica :) gick från hemsta till aberg, hamnade i diket när vi försökte cykla x) lite kul faktiskt. och idag har jag umgåtts med linnéa, vi har varit ute i valbo och kollat på grejjer till lägenheten och sådär :) gud vad jag längtar. blev ju tveksam på hur jag skulle göra när jag snackade med fia, men mamma övertalade mig att de skulle fixa sig :) så då tackar man ju inte nej till en egen lägenhet plus två katter :) kan tänka mig att man inte kommer få många nätter för sig själv, nått inneboende hela tiden. men de är lika bra, så tomt om man är själv. förutom katterna då :) men aja, nu sitter jag här och dricker the :) otroligt gott. har varit och käkat pizza idag med tjejerna också, fortfarande mätt. sen har jag varit på kalas i bomhus, syster fyllde 11 :) grattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0