VILKEN MOBIL? :)

image39image40image41image42
Samsung G600     Sony Ericsson W960i           Sony Ericsson K850i

image43 image44image45
Sony Ericsson K770i Sony Ericsson W910i         Samsung U600 röd


som ni ser så har jag några att välja mellan. men det är ingen förutom Samsung U600 som har kommit ut ;/ men det kanske är värt att vänta på dom andra? vad tycker ni? och vilken skulle ni ha köpt om ni var mig? :)

men just nu står jag och väljer mellan dom tre på övre raden. dom är lite bättre när de gäller kamera och minne :) den till höger och den till vänster har 5 Megapixels kamera, och den i mitten har 3,2 Mp. men då har den dock ett minne på 8 GB :)

men som sagt, det mesta hänger på när dom kommer ut och hur mkt dom kostar. hade tänkt spendera mellan 3000-5000 kr på en bra mobil. :) ni kanske ha förslag på någon annan mobil? mina krav är bra kamera och gärna stort minne.

det var som tilda sa igår, fyfan va bortskämd man är egentligen om man letar en mobil för upp till 5000 kr. det är ju rätt mkt pengar när man väl tänker efter, och man kan göra mkt kul för dom. men själv tycker jag att de är värt det, för min mobil är ju några år gammal? ;/ har haft den i tre år nu tror jag. måste vara nått sånt ;/ så det är verkligen dags för nått nytt :) så kom gärna med åtsikter! skulle behöva lite hjälp att välja :D (är ju inte så duktig på det, får alltid beslutsångest)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0