dag 2 - 23 dagar kvar :)

idag har tiden gått fort på jobbet, fast blev en hel del raster, men de är bara skönt. fick till exempel sitta i en timme och vänta på tvättmaskinen, så satt bara och läste under tiden. håller på att läser "den tusende gången" , usch hemsk bok, handlar typ om incest och skit. :/ tycker om sånna böcker, man kan nog inte fatta att sånt verkligen händer ;/ men aja, sen blev de typ en timmes rast till. skönt :) nu sitter jag hemma, vet inte om jag skulle ner på stan eller inte? upp till dig. annars så kan jag ju meddela att de ÅSKAR UTE :D underbart! <3 man ska helst sitta ute på altan då, otroligt mysigt :) aja, nu ska jag njuta av åskan och försöka hitta på nått vettigt att göra :) hare gött^

image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0