grattis mamma & moster :)

idag äre mammas och moster åsas tur att fylla år, GRATTIS :)
ni är härmed officiella TANTER x) haha, nerå. de är några år kvar
tills dess. men 38 år är inte illa, bara 21 år kvar tills jag är där :')

idag ska jag ner på sommarkväll med tjejerna <3 mkt trevligt skare bli. har inte träffat dom på ett par dagar nu, så ni är saknade ska ni veta :D<3 men blir väl att åka hem tidigt för att försöka somna hyfsat tidigt ikväll, lyckades ju inte så bra med de igår. konstigt nog så var jag inte trätt när jag jobbade, de va mer när jag kom hem. så nu har jag sovit några timmar, men är fortfarande skit trött. men sånt får man ta, speciellt när de är ens eget fel. sov ju trotts allt bara 1 ½ timme inatt ;/ inge bra! aja, hade ju iaf trevligt igår. förutom att SOMLIGA, förutom jag då, fuskade när vi spelade neger :') men kul vare iaf, man fick ju sig en del skratt. tack för en trevlig kväll pojkar och flickan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0