helgen :)

helgen är så gott som färdig planerad redan, på fredag åker jag ut med familjen till husvagnen i brämmen. sover kvar där tills på lördag. på lördags morgon ska vi åka en dagstur till åland fram&tillbaka :) kommer nog bli trevligt. sen skulle jag behöva besöka min far i bomhus också, kanske ska ta de på lördagen då? sara vela ju festa med mig i helgen, men vi får se hure blir med den saken :) vill nog ta de lugnt fram tills cityfesten. då blire fullt ös, medvetslös :) grabbarna från falun kommer förmodligen på fredagen och stannar tills söndag :) otroligt trevligt skare bli. sen blire som sagt favoritflickorna på fredag, och jonna&co på lördag :) något man ser framemot! men som sagt, det är inte förrns nästa vecka. ändå så håller dom på att bygga för fullt. vissa säger att de ska bli mkt större iår eftersom dom firar 15års jubileum :) man kan ju alltid hoppas!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0