inge jobb idag.

näe, usch. mådde så dåligt igår så jag vågade inte ens chansa på att gå till jobbet idag, så ringde och sjukanmälde mig igår. har dock inte riktigt känt efter hur jag mår än, men har iaf huvudvärk och en svag illamående känsla :/ men har ju inte ätit nått än, så kanske blir bättre sen. vill verkligen följa med ikväll, men måste ordna sig med pengar till dricka och sen måste jag känna mig piggare :) skulle verkligen vara skit kul. men vi får se hure blir :) aja, nu ska jag skriva en inhandlingslista som mamma ska få komma och hämta. börjar bli tomt i kylskåpet, blir lätt så när man JÄMT är ensam hemma.. visst det är ju skönt att slippa na, men samtidigt så är det jävligt ensamt. så de är bara hojta till om ni vill komma och göra mig sällskap någon dag? :) har gott om sängplats och skulle behöva lite sällskap. men iaf, hare så bra. :) skriver mer sen när jag vet hur jag mår och hure blir ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0