klippning 24/8.

har varit och bokat tid hos anna (min frisör) nu, ska färga/slinga och tyvärr klippa håret. men de behövs verkligen, var ju ett tag sen sist :) vi får se vad hon hittar på, men tror att de deffenitivt blir mörkare :) eller de tycker iaf tilda. så kanske lär lyssna på henne. hennes ord, min lag x) eller inte! nerå, men är lite sugen på de faktiskt. men anna ska få fria händer tror jag, så länge hon inte klipper mig allt för kort (som hon vela göra.). och sen äre skönt att göra de precis innan skolan börjar och sådär :) sen blire sthlm den helgen också. köpa lite nya kläder och mobil :) om jag inte ska ha en iphone? dont know. vi får se hur jag gör :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0