london 1/10-4/10? :)

håller just nu på att kollar på flygresor till london. 06.40 går flyget från skavsta, så lär åka nån gång vid midnatt. sen går flyget 18.00 hem. hemma i sverige runt 21.15, sen tar de ju några timmar att åka bil hem. men de är lugnt, även fast de är skola dagen efter. har även bokat korsnäslägenheten, så väntar bara på en bekräftan att den var ledig. skulle vara skit kul att åka :) det blir bara jag och min far som åker. blir väl en hel del shopping skulle jag gissa på, får ju lön veckan innan. så kan tänka mig att den kommer brännas rätt fort ;) men de äre värt. dock missar jag säkert ullaredsresan med skolan, men de sket jag i :) så på måndag vet vi om allt är okej med lägenheten och då bokar även pappa flygbiljetter :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0