någon mer än jag som är trött?

vaknade nyss, men ändå är jag skit trött. kände att jag inte kunde sova längre för att jag är tvungen att fixa lite här hemma innan mammsen kommer hem, och sen kommer väl elin förhoppningsvis hem snart. så då ska vi ut och gå ett tag, eller rättare sagt vi ska gå 6km-spåret i h-by :) tsm med promenade dit och hem blir de ungefär 1 mil. duktigt anna! :) ikväll ska vi laga mat hos elin tror jag? lite tacos blire. mycket gott :) sen får vi se vad som händer. kanske blir att kolla på film, vem vet. ring om ni vill nått ;D

Kommentarer
Postat av: linnéa

faktist så är jag inte så trött för att jag vaknade nyss ;) ;) !! :D jag röstar för att vi ska kolla på troja i kväll! :D och jag går absolut inte med på att mitt förslag blir ner röstat ! :D så synd!

2007-07-01 @ 13:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0