uppe med tuppen.

aah, eller iallafall nästan. vaknade första gången av att min syster skulle hämta nått på rummet. andra gången var när lill brorsan och hans två kompisar kom hit för att hämta nå jäwla tv-spel. så nu kan man inte somna om, så då äre väl lika bra att kliva upp och göra iordning lite frukost. har inte ätit frukost på över en vecka, vaknar så konstiga tider så antingen är det försent eller så är jag inte sugen helt enkelt. måste nog ändra på de och göra de till en vana istället. men iaf, nog om det. idag vet jag inte riktigt vad som händer, skulle få besök tror jag av en kär vän från landet? x) ska spela lite tv-spel om jag inte minns helt fel. eller så hittar vi på något annat trevligt :) aja, nu kurrar magen så hare gött.^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0