19-21/10

FREDAG 19/10

Började med att jag gick på bio tillsammans med syster Matilda och hennes små syskon alexander och josefine. vi gick på rattatoulie, den var faktiskt helt okej. lite lång bara, så man tröttnade lite smått :) men annars var den klart godkänd. så den höll på mellan halv sju-halv nio ungefär, så efter de ringde jag elin och frågade vart hon höll hus. vilket ledde till att jag och min syster tog bussen till brynäs och yrade runt lite innan vi till slut hittade fram. elin var ju lite på lystet, så hon gav ju oss fel adress och sen gick och hon lite halvt vilse x) haha. sötnöten <3 men iaf, sen kom vi fram till roger, som killen hette, och där firade dom pelle med spel och dricka. synd att jag inte kunde dricka eftersom jag skulle till tandläkaren dagen efter. så de blev nyktert för min del :) men de var trevligt ändå. elin och pelle blev ju packade båda två, och jag och roger bara skrattade. (skulle ni också ha gjort om ni såg hur dom höll på, inte normalt med tanke på att dom är kusiner) sen vid tolv så tog vi en taxi in till stan för att dom skulle ut på krogen och jag skulle hem och sova :) gick tydligen inte så bra för dom att komma in, men jag sov gott iaf.

LÖRDAG 20/10

Lär inleda med att säga: Stort grattis till Pelle 18 år och Niklas 17 år. Klev upp vid nio för att jag skulle till tandregleringen vid kvart i tio. var ju en aning trött, men släpade mig upp ändå :) väl där så satte dom tandställningen i underkäken och de tog väl drygt en timme och kände redan då hure spände i både övre tänderna och undre, (efter att jag spände i torsdags). men de blev värre på kvällen, eller iaf i underkäken. men iaf, när jag var klar gick jag hem och la mig i sängen igen, jätte skönt. men var ju pigg efter att ha tagit promenaden ute i kylan. så de tog ett tag innan man kunde somna. vet inte riktigt när jag vaknade, men de va väl runt tre kanske? sen skulle jag göra iordning pommes, så att jag fick i mig nått. och troru inte att tandställningen lossnar redan vid första tuggan? :@ ååh, vad less jag blir. fästet längst bak lossnade helt.. så nu sticker tråden in i kinden :( inte skönt. men ska dit imorrn och fixa de. så jag käkade klart, hoppade in i duschen och började göra mig iordning inför kvällen, för då hade ju tjejerna taggat för fest. men så blev de jätte stressigt för att jag skulle ner på stan och möta angelica och fixa dricka. så jag hann inte göra mig iordning, utan fick göra de hos linnéas mormor :) men de gick ju bra de också. så fixade vi drickan och mötte dom andra tjejerna och åkte sen mot hagaström. där satt vi ett par timmar, spelade kort, snackade och lite sånt :) otroligt trevligt. sen tog vi bussen hem till elin och festade där, kom mkt trevligt folk :) så de va härlig stämning, inte värsta röjj. utan mer chill :) men hade så ont i tänderna, så var lite off. men aja, de får dom tåla. men jag hade trevligt ändå :) kom väl hem runt tre. kunde inte somna då, så blev att kolla på greys och heroes innan man skulle sova. somna runt fyra-fem kanske? :) vet inte riktigt.

SÖNDAG 21/10

vaknade av mig själv redan vid elva, riktigt pigg var jag dessutom . lite jobbigt faktiskt ;/ men försökte somna om, så sov kankse nån timme till eller nått. sen har jag bara tagit de lugnt, kan inte tugga nått så de har inte blivit nå mat än. ska ner på stan och fika med bella om en timme ungefär, de ska bli jätte trevligt :) träffas allt för sällan nuförtiden<3  men de blir lätt så.. men iaf, så blir väll att umgås med henne ett tag. sen kommer tilda och då ska vi gå och käka smält chips, eller hur vare? ;) och sen hem till mig och kolla på film och ta de lugnt. sen ska skitungen sova här. måste även försöka plugga lite ikväll, handelsprov imorgon i prissättning :) inte så svårt, men en del räkneuppgifter och så :) aja, hare gött. ring om ni vill nått^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0