fyfan!

vad kan man berätta om gårdagen då? gick i skolan, sen hem och städa&diska. sen kom elin och då lagade vi lite käk, blev pasta sallad :) mkt gott. sen fixade vi oss lite och gick därefter hem till pontus, där umgicks vi lite med honom, klas och bella. sen följde bella med oss och mötte frida. sen traskade vi vidare till åhléns parkeringen för där hade fico modevisning. mötte även elins mamma :) modevisningen var iaf jätte bra, mkt fina kläder. sen gick jag och elin hem till mig och skulle inleda våran "lugna" fredag. första på länge, så vi blev en aning rastlösa. så när angelica frågade om vi skulle med partybussen så nappade vi direkt :D åkte runt med dom lite, tog en sväng till bomhus för att träffa nån kille. där fick vi iaf gårdagens citat: "vi ska inte bråka, vi ska bara spöa turkar." haha, skratta så jävla mkt, men eftersom vi var nyktra så var de inge vidare, så vi hoppade av inne i stan. traskade runt där lite, träffade mamma&grannen och även elins kusin. det var trevligt tills dess att man höll på att frysa ihjäl! så då traskade vi hämåt, fick besök av pontus&henke. pontus va så jävla packad, så han spydde mest hela tiden. kom även i sängen +o( fyfan! så nu lär man tvätta en hel del. men till slut fick vi han i sängen, grabben låg och skaka för att han tyckte att det var så kallt (han var fullt påklädd). de var ända gången på kvällen som jag tyckte lite synd om han, men han får skylla sig själv när han spydde ner täcket. men iaf, henke åkte runt tio. sen sov vi vidare till tjugo över tolv, elin gjorde sig klar för att ta bussen och vi kollade på lite prison break :) sen åkte även pontus hem, och nu är jag själv. ska försöka plugga lite snart, men har inte alls lust med de :/ ikväll blire iaf fest, tror jag? annars ska jag ta de lugnt. men blir ju så in i helvete rastlös då :/ så vi får se. slutar säkert med fest om vi hittar nå bra :) hör av er om ni vet något!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0