LONDON <3

londonresan var helt underbar, skönt att komma bort ett par dar :) och för alla som älskar shopping så är detta en utmärkt stad för det var i stort sett det ända vi gjorde om dagarna. så när torsdagen värkte fötterna en hel del kan jag berätta. sen var vi även på bio och pappa gick på någon konsert men jag vela inte följa med så istället stannade jag hemma eftersom RENT-biljetterna var svindyra :/ men det var skönt att ta de lugnt. annars vare full rulle hela tiden. köpte med mig en hel del :) men orkar inte sitta här och rabbla upp allt. nu lär man ju ta och börja spara pengar till nästa resa :) MÅSTE åka dit igen :) och har du inte varit där, tveka inte på att åka dit. det är värt det :) otroligt fin stad, mkt att se också. fick ju se alla dom kända ställena som typ big ben, london eye, piccadilly circus osv :) men hur som haver, ÅK DIT HELT ENKELT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0