29/1 - ANGELICAS DAG

HIPP HIPP HURRA, för angelica olsson som fyller 18 år idag! :D Stort grattis till henne!! :)<3

sitter just nu i skolan, har håltimme.. eller rättare sagt rast i 40 min. men det är väl samma sak? imorse skrev vi prov på handelslektionen, får väl se hur det gick. kan ju hoppas på det bästa :) idag ska jag förmodligen träffa dig, hoppas iaf på de. var ju ett tag sen sist :/ men vi får se hure blir. annars ska jag väl inte göra så mkt. borde åka hem till elin och hämta mina grejjer, men hon skulle hem till angelica. så vi får se hur vi löser de. har ju en del kläder där som jag skulle behöva. borde ta en sväng på staden också, ska leta klänning tills i helgen. det är fan skandal!! har fortfarande inte hittat någon som jag tycker om... men håller tummarna för att dom har fått in nått nytt nu. i värsta fall så får jag ta en tripp till uppsala eller sthlm på fredag eller nått? hade ju planer på att åka till sthlm med patricia, men vet inte hur det blir med den saken. har inte hört ett ord från tösen :) men de kanske kommer. aja, nu orkar jag inte skriva nå mer. hare gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0