15/5 - TORSDAG

Idag vare skola mellan 11.40-15.00 ungefär, först hade vi uf. Skrev klart årsredovisningen, kanske inte den bästa men vem orkar bry sig? Sen hade vi multimedia och då vare dags att redovisa. Gick hyffsat bra iaf, lyckades iaf skrapa ihop ett VG i kursen så det är jag nöjd med :) Sen efter skolan blev det staden med linnéa och elin, sen hem till anna när hon slutade. Där blev det att laga korv med bröd, färga hår och lite annat trevligt :) Sen skulle dom iväg och träna, så då åkte jag och sara hem. Hon till valbo, jag till bomhus. Fick sällskap av bea på bussen, alltid lika go den tjejen! :) Sen hem och sätta sig framför datorn lite innan det var dags att byta dator för att plugga. Så nu har jag suttit i två timmar och skrivit klart projektet, eller jaa.. nästan två timmar, satt och kolla på tv samtidigt och ni kanske vet hur bra det brukar funka? Skickade nyss in det iaf och det var väl på tiden. Skulle vara inne senast klockan tolv :) Så nu ska jag snart lägga mig i sängen och kolla på film tror jag. Sen blire sova, har sovmorgon till halv tolv imorgon. Blir en kort dag med andra ord, har bara tre lektioner. Slutar runt tre skulle jag chansa på :) Då blire hem och säga hejdå till pappa innan han åker, äta lite och sen åka hem till emelie på filmmys. Låter som en bra fredag, om man bortser från skolan.

25 dagar kvar till hultan :)
Såg idag att dom hade fått in hultsfred tröjorna,
måste ha en. Och det gäller att skynda sig, finns
bara 8 styckna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0