17/5 - LÖRDAG

Gårdagen bestog av filmkväll hemma hos emelie, vi fick sällskap av syskonen brungs samt patricia :) Det var riktigt trevligt, vi kollade på gothika samt talang. Sen tog jag bussen hem vid tolv, väl hemma hade jag inget att göra och var överpigg så vid två ställde jag med och bakade. Sen kollade jag på Lejonkungen 2 samt alice i underlandet, två otroligt bra filmer. Gick och la mig vid fem, och vaknade för ett litet tag sen. Vilket gör att jag endast har sovit 5 ½ timme, men är faktiskt inge trött. Så istället sitter jag nu och kollar på kalle och chokladfabriken samt smakar på kladdkakan som jag bakade igår.

Idag får vi se vad som händer, ska väl försöka hitta på något nu på dagen. Hade ju planerat att ta en långpromenad, men det regnar ju förfan ute :/ Så jag får hitta på något annat. Ikväll blir det iallafall modevisning med flickorna. Innan de kanske vi ska laga mat hos mig, men vi får se om det är nån som har tid med de :b Nu ska jag koncentrera på filmen. Hare så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0