21/5 - ONSDAG

Idag fick jag äntligen tillbaka bredbandet, tusen tack tommy. Har nämligen varit utan bredband sen strömavbrottet i måndags, mindre roligt. Man känner sig så instängd utan internet, kanske låter fånigt. Men det känns tomt faktiskt. Jag erkänner, jag är verkligen beroende av min dator! Men det är jag nog inte ensam om att vara. Hur som helst, idag har jag varit i skolan, lagat mat och så med syster och nu på kvällen åkte jag hem till elin och umgicks med henne och emelie. Det behövdes verkligen, blir så glad när man är med er. Vi kommer ha super kul i hultsfred brudar! Aja, jag borde egentligen inte sitta här, borde vara ner grävd i handelspapprena men orkar inte ta tag i skiten. Blir att plugga medans jag kollar på criminal minds. Ytterligare en sak som jag har blivit beroende av, varje kväll måste jag kolla på antingen navy cis eller criminal minds. Beroende på när jag går och lägger mig så väljer jag vilket av programmen jag ska se. Ikväll blire criminal börjar vid fem i tolv, då hinner man plugga lite innan det börjar och sen äre bara att somna efter att programmet är slut. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0