24/5 - GODNATT

Klockan är snart halv tre och jag kom hem från bella för ett tag sen. Åkte dit nästan direkt efter att jag hade kommit hem från stan. Fast åkte först ner på stan för att möta tilda, sen hem till familjen A-K. Vi tog det mest lugnt, kollade äntligen på 27 dresses faktiskt en helt okej film. Dock ganska förutsägbar, men det är ju inget ovanligt. Ska iaf snart gå och lägga mig, borde egentligen ställa mig och plocka undan disken. Men det får jag göra imorgonbitti innan jag åker ner på stan istället, för just nu har jag verkligen inte lust eller ork att göra skiten.

Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska på sanjas fest eller inte. Får ta det som det kommer helt enkelt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0