28/5 - ONSDAG

Igår var jag på patricias avslutningskonsert, tösen var jätte duktig! Sen åkte vi hem till angelica och åt en jävla massa mat samt cheesecake. Otroligt gott! Kollade även på desperata och lite annat trevligt. Sen åkte jag hem raka vägen till sängen, och hann kolla lite på tv innan jag slocknade.

Idag äre onsdag och jag vet inte riktigt vad som står på dagens schema. Har nog inte planerat något speciellt, inte vad jag har minne av iaf. Ni får väl påminna mig om det skulle vara så! Måste i alla fall plugga en del när jag kommer hem så att jag blir klar med de sista uppgifterna innan sommarlovet. Hur som helst,. Nu måste jag jobba vidare, har just nu handel och vi håller på med annonser. Det går väl sisådär, sista grejjen i handel innan lovet iaf.

12 dagar kvar tills hultsfred och nu har spelschemat kommit upp, det ser riktigt lovande ut faktiskt ;D Kommer bli kalas kul. Måste ju dock inhandla en hel del innan vi åker, sprit tröjjan partytält solstolar leggins osv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0