1/10 - LEDIG

Idag har jag varit ledigt, underbart skönt. Istället har jag spenderat min dag på att gå på stan med fanny o moa, samt olivia en stund. Köpte en svart everest jacka, jätte skön. Nu lär man bara vänta tills det är dags att börja använda den, lite väl tidigt än kanske. Hur som helst, fanny köpte också en jacka fast hon köpte min älskade fjällräven jacka. buhu! Men den var iaf jätte fin, sen var det lite annat som inhandlades. Så nu är vi alla lyckliga, trotts att regnet öser ner utanför fönstret.

Ska äta lite snart, sen ska jag ta mitt pick och pack och pallra mig in till staden för att träffa syster yster. Vi ska nämligen gå på bio idag, patrik 1,5. Sen ska jag åka hem till mamma och då orkar jag inte åka och hämta mina grejjer först i bomhus och sen till aberg. Så då är det lika bra att jag tar med mig allt på en gång. Sen blire hem, kanske träffa fia? Sen sooova! För imorgon bitti är det apu som gäller, ica maxi 7-15. Kom gärna förbi och säg hej! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0