14/10 - LITET BREAK



Inleder detta inlägg med en bild som kanske förklara varför jag inte har haft så mycket tid den här helgen. Har nämligen festat både fredag och lördag tillsammans med melinda och massa annat trevligt folk :) Har varit så jävla roligt, speciellt i fredags. För då fick jag även med mig klasskamraterna Tessan och Erika. Fredagskvällen började med en öl hemma hos melinda innan vi gick vidare till jonas där folket inte hade börjat kommit än. Men såsmåningom började dom droppa in, en efter en. Och till slut var vi för många för att få plats i jonas lilla lägenhet så då förflyttade vi oss till brynäs och hem till anders. Där var det sing star tillsammans med en massa trevligt folk! Sen vare dags för krogen, vi orkade inte testa att komma in på slick, så vi gick raka vägen till Hangloose. Där vare knappt nå folk alls, men jävligt roligt ändå. Efter att krogen stängde vare dags för efterfest hos anders, slutade med att jag gick hem vid åtta på morgonen.

På lördagen klev jag ur sängen vid fyra, då vare bara att duscha, käka och göra sig iordning innan jag skulle ta bussen till melinda. Nu vare dags för sista kvällen med grabbarna, träffade dock inte thommy. Vi var iaf först hos melinda, sen gick vi hem till jonas där det kom lite mer folk. Och sen gick vi vidare ner på stan.. Vi tyckte vi var smarta som gick ner innan tolv så att vi skulle slippa kön. Men icke sa nicke, jag och melinda stog i kön i en kvart utan att ha rört oss en meter. Så då sket vi i de och gick till söder där joel och co var. Var där till tre innan jag och en kompis tog en promenad hem till aberg. Sen vare bara raka vägen till sängen och sova.

Söndagen gick åt till att piggna till, först och främst. Sen vare dags för att plugga, fattade ingenting. Så det slutade med att elin fick komma och hämtade mig. Vi åkte hem till henne och pluggade tillsammans ett tag, samt käkade lite innan vi åkte och hämta upp anna. Efter att ha gjort lite ärenden vare bara att återvända hem till elin och medan hon pluggade så kollade jag och anna på tv. Vid tio-tiden så skjutsade elin hem mig :) tack för hjälpen vännen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0