15/10 - WIIIIIHOO!

Vet inte vad jag ska döpa det här inlägget till, men eftersom tessan bad mig så snällt om att jag skulle skriva ett inlägg så gör jag väl det. Sitter just nu i datasalen, har tessan vid min sida, erika bakom mig och även en viss elisabeth i rummet ;D Kan det bli trevligare? Sitter och varar ner lite inför provet som säkert kommer gå piss. Men ska inte säga så, för då kommer de garanterat sluta så. Har iaf haft 3 timmars hål, kul jul! Och snart börjar handel där provet då kommer inträffa och sista men inte minst är det svenska som gäller. Slutar klockan tre, då ska jag hem och packa osv innan jag åker till aberg. Kanske ska träffa elin och emelie en sväng också :) Vi får se helt enkelt.

Förvänta er inte att jag kommer skriva så mkt fram tills på fredag,
är i aberg och där är det mamma som lägger beslag på datorn.

till en söt therese:

Du är som en ciggaret o snus bara tanken av att vara utan gör mig arg och grinig
Du beter dig som min lilla husmus som äter min mat och får mig att spendera pengar på dig
Du är min alkohol när jag är med dig blir jag berusad arg och kåt
Du är som mitt jobb jag hatar att gå till dig men det finns inget annat att göra
Du är min tv jag slår på dig när jag har tråkigt

en dikt lånad från panna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0