21/10 - TISDAG

Nu är det bara en skoldag kvar, och två praktikdagar kvar tills det är lov i en hel vecka. Lovet inleds med fest på fredag? Och middag med tjejerna på lördag. Kommer bli supermysigt :) Sen får vi se vad som händer på resten av lovet, ta det mest lugnt får jag hoppas.

Hur som helst, idag hade vi sovmorgon. Så gick direkt till utvecklingssamtalet och det var avklarat på ca 10 min. Totalt onödigt att överhuvudtaget gå dit. Men men, har haft skiten nu iaf. Sen har vi haft debatt idag på samhäll, jag och sofie skulle vara feminismer. Gick väl sådär ;p Skönt att ha det gjort iaf.

Imorgon är det möte om studentkryssningen,
så snart får jag biljetterna :) Vill åka nuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0