31/10 - DAG 2

Jaha, då sitter man här med vinglaset igen hemma hos melinda. Det är nämligen dags för ytterligare en partykväll tillsammans med partypinglan. Gårdagen var riktigt trevlig, blev ju att jag hällde i mig drickan lite väl fort så blev kanske lite väl kalas. Började ju och förfestade hos melinda, sen drog vi ner till slick för att möta grabbarna för att medverka på Quiznight. Lär ju säga att det inte gick skit bra för vårat lag, men kul vare. Träffade mycket folk som man kände och jag hoppas på en lika lyckad kväll idag. Dock blire lugnare idag, spar mig tills morgondagen.

Åker nog till bollnäs imorgon med Melinda och partar loss tillsammans med hennes vänner. Ska bli kul att träffa lite nytt folk. Och vi är taggade till tusen. Blir det inte bollnäs så blire hangan med Izzan tror jag, vi får se. Skulle vara skönare att komma ifrån stan för en gångs skull. Men det visar sig imorgon hur det blir.

Ikväll blire iaf först fest hos anders, sen kanske de blir krogen? Melinda är jävligt taggad på det iaf så man lär väl ställa upp. Om det finns nå vettigt att gå på dvs.

Hoppas ni får ett trevligt halloweenfirande! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0