6/10 - HELGEN

Det var riktigt trevligt i lördags, började med att jag och fanny tog bussen till brynäs och tog en promenad därifrån till söder. För fanny skulle nämligen hem till moa och göra sig iordning innan dom skulle komma till jonas, men det hade jag ingen lust att kolla på. Så jag gick direkt hem till jonas, och där satt killarna och hade redan börjat druckit. Så då vare bara att dricka ikapp, men jag kanske skulle ha tagit de lite lugnare.. Hällde i mig 1 liter vin på mindre än 1 timme. Inte bra! Men iaf, sen kom tjejerna och börja dricka dom också. Var ju meningen att vi skulle ner på krogen, men när vi kom dit och såg kön så vände vi ganska fort. Det var inte värt de. Så då gick vi tillbaka jonas och spelade twister, haha. Har en del bilder, men har inte lagt in dom på datorn än ;D Men dom kommer upp så småningom. Sen vid 4-5 gick vi hem och sov, kollade lite på family guy först.

Var rätt sega dagen efter, så jag gick inte förrns vid halv 2. Då gick jag ner på stan och träffade syster och vi tog bussen hem till henne. Där hemma tog vi det mest lugnt, kollade på film och käkade lite innan hon skulle iväg på träning. Passade på att åka hem samtidigt och hann inte göra så mycket innan jag gick och mötte elin för att sedan åka hem till henne och kolla på the holiday, älskar den filmen! sen vid tio-elva så åkte jag hem och kollade på andra avenyn innan det var dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0