30/9 - FANNY

Har varit ute på nattpromenad med fanny, satte oss även ner en stund och pratade lite. Alltid lika trevligt att träffa den tjejen, hur många år har vi varit vänner nu? Jag har fan tappat räkningen. Men det är många fina minnen, och fler ska de bli.

Nu sitter jag och kollar på tv, hade ju tänkt kolla på nån av filmerna på externa men den är borta? Vettefan vart pappa har gjort av den, lär fan fråga imorgon. Misstänker att elin har lånat hem den, men jag tycker ändå att hon borde ha frågat? Det är ju faktiskt min. Och det skulle ju vara skönt att ha den imorgon när man är ledig. Men aja, får försöka överleva ändå. Ska ju faktiskt ner på stan imorgon så har inte tid med att ligga hemma.

Men nu ska jag leta reda på något bra på tvn sen läsa lite innan det är dags att sova :)

ÄLSKAR MIN NYA HALSDUK!
(Vit från indiska, super skön)

Kommentarer
Postat av: fanny

sötis! :) klart det slka bli! <3

2008-10-02 @ 22:43:28
URL: http://faannybackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0