5/8 - ONSDAG

Såhär har min dag sett ut, klockan ringde 05.00 men klev inte ur sängen förrns 20 minuter senare. Då vare bara att kasta på sig jobbarkläderna, äta lite frukost och sedan traska iväg till jobbet. 6-16 var det som gällde idag, men fick gå hem tidigare för att det var så lugnt. Imorgon därimot är det dags för jouren, 12-21.30. Jävligt synd med tanke på att bella har fest och jag vill jätte gärna dit. Men nu känns det inte som att det är någon idé. Speciellt inte när man börjar 6 dagen efter.


På fredag blire lite avsked för linnéa, hon flyr gävle för att studera. Och det gör hon rätt i, förhoppningsvis så flyttar jag också snart :) Hur som helst, lördagen kommer bestå av jobb 9-19 sen utflyttningsfest hos syster. Och söndagen kommer också bestå av jobb. Så därför blire nog lugnt med alkohol i helgen.


Får ta igen det sen när lönen kommer, då blire en solsemester samt en london resa :) För jag måste ju åka och hälsa på elin och även linnéa som kommer flytta dit. Vissa har tur!


Jag avslutar detta inlägg med ett godnatt och en fin bild (;


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Kom kom kom :]

2009-08-07 @ 19:17:23
URL: http://linneaw.blogg.se/
Postat av: natta

ilove

2009-08-21 @ 01:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0