17/2 - SNART!!

Snart sitter vi på arlanda och väntar på att planet ska avgå.. Eller nästan åtminstone, för vi åker NÄSTA torsdag. Förstår ni hur skönt det är att säga att vi åker NÄSTA torsdag istället för att prata om månader! Vill inte tänka på hur det kommer att kännas när vi kliver av planet i london och inleder vårat äventyr :) För äventyr kan man minst sagt kalla de, visserligen har jag varit där en gång förut men det var ju 1 ½ år sedan. Så vi kommer vara som två yra höns där borta, men satan så kul vi kommer att ha :) Får se hur mycket pengar jag tar med mig, har väl drygt 5500 plus lönen som kommer nästa onsdag. Har dock ingen aning om hur mycket den ligger på. Har ju inte jobbat så mycket i januari, men en liten slant blire allt. Så landar väl på ca 8000 kr eller något i den stilen. Tänker iaf växla in varenda liten krona som jag får i lön, ska bli spännande och se hur mycket det blir.  

Nej, jag blir alldeles till mig av tanken att vi snart åker till london. Det var ju trotts allt fem månader sedan vi hyrde lägenheten och tre månader sen vi köpte flygbiljetterna. Men tiden går så fruktansvärt fort!! Snart står vi där på studenten med hela livet framför oss :) UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0