18/2 - ONSDAG

Jahaja, då är det onsdag och just nu sitter vi i datasalen på skolan och gör mest ingenting. Har håltimme till 12.20, fruktansvärt segt! Men tänkte plugga lite eftersom jag har prov efter skolan.. Inget jag ser fram emot eftersom läraren har så höga förväntningar på mig. Men aja, hon får vara glad att jag klarar det åtminstone.

Idag åker jag till mamma och det innebär att jag har en väska som väger ton med mig, plus att jag var tvungen att plocka med datorn. Aj aj, min stackars rygg!  Men men, får se hur lång tid de tar att skriva provet sen åker jag raka vägen hem till mamma. Kanske umgås lite med fia ikväll? Vi får väl se.  Hare gött (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0