25/2 - INATT

Inatt åker vi, rättare sagt runt 3 tiden från gävle för att sedan ta planet från arlanda kl 7. Väskan är nästan packad, det är bara lite små saker kvar. Ser verkligen fram emot den här resan, de kommer bli så fruktansvärt roligt. Så vid den här tiden imorgon så går vi längs londons gator. Vi har inte riktigt planerat vad vi ska göra där borta, förutom att shoppa, så man vet aldrig vad som kan hända. En sak är iaf säker, det är att vi ska träffa grabbarna och förhoppningsvis grilla lite.

Nu ska jag klä på mig och plugga lite, sen packa det sista. Ska även ner på stan och hämta ut mina skor, växla pengar och lite annat trevligt. Hare så bra, skriver ett till inlägg innan jag åker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0