3/2 -FYFAN

Detta är fan illa, sitter redan i skolan och vet ni när jag börjar? 12.20!! Snälla skjut mig någon.. Har nämligen varit hos tandläkaren och det tog ca 5 min sen vare bara att traska iväg till skolan och nu vet jag inte vad jag ska fördriva tiden med. Skickar nog iväg ett sms och ber sofie komma hit. Annars har jag ju faktiskt min musik som vän :)

Igår var jag, tilda och linnéa och fika lite samt kollade lite på stan. Jag gick hem med fyra par örhängen, me like! :) Sen fick jag och tilda en form av impuls och gick på bio. Vi såg "I taket lyser stjärnorna", den var helt okej. Dock väldigt sorglig och det var mer än en som grinade efter att filmen var slut. Jag och tilda ska införa en form av tradition att gå på bio varannan måndag, kommer ju många filmer nu som man vill se! :)

Jaha, men eftersom det var ett tag sen jag skrev sist (som vanligt), så kan jag sammanfatta lite snabbt vad som har hänt. Skola, praktiken, jobbat fredag&lördag, firade angelica på church street på fredagen, firade angelica, stina & elin på lördag hemma hos elin, träffade fanny i söndags, skolan och stan igår ;p

Nu ser jag fram emot helgen då vi ska fira söt-malin! Kommer bli hur kul som helst ;) Aja, ska väl försöka hitta på något vettigt att göra, annars hinner jag nog skriva ett till inlägg innan man börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0