14/9 - TA MIG HÄRIFRÅN.

Dagens projekt, hitta en lägenhet. För det här funkar inte, klarar inte av att bo hos varken mamma eller pappa. Så nu ska jag ringa runt, maila, skicka in ansökningar osv. Bäst att ni håller tummarna för mig :)

I fredags fyllde jag år, och jag vill tacka för alla gratulationer samt till alla som kom och gjorde min dag helt fantastisk. Tror inte att jag har haft så roligt (i gävle) på länge, det var först förfest hemma hos mig. En massa blandat folk men alla hade roligt så det är jag lycklig över. Sen drog vi ner på slick, hela bussen sjöng för mig på vägen ner, haha! Mötte trevligt folk på krogen och vi stannade till sista låten i princip. Och efter lite fyllekäk så gick jag och amanda hem till henne och somnade ganska snabbt på hennes soffa.

När jag vaknade upp traskade jag iväg till bussen och åkte hem, var seg hela dagen fram tills man får ett telefonsamtal från jobbet och dom ber mig komma och jobba ett par timmar. Och inte tackar man nej till dubbellön. Sen direkt från jobbet till henkes 20-års fest. Trevligt folk och så :) Sen vidare hem till daniel. Där vi blev kvar till halv tre innan vi gick hem till tilda och sov.

Och igår tog vi det bara lugnt, köpte pizza och kollade på nån film igår kväll med daniel, per, bettan och tilda. Helt sjukt störd film, men den var helt okej ändå ;p

Nu ska jag fortsätta att söka lägenheter, sen blire städning och lite frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0