1/2 - HELGEN

Den här helgen har varit riktigt lyyyckad! I torsdags var säsongspremiär av quiznight, så självklart satt vi bänkade vid borden. Lika roligt som vanligt, men roligast var ändå att jag fick träffa melinda! Blev skit chockad när hon satt i soffan tsms med resten av gänget. Så resten av kvällen spenderades till mesta del tsms med henne, dansade och drack :) Sen vid två tog jag taxi hem.

Fredagen så började jag jobba kl 10.00, och var sådär lagomt pigg. Men det var bara att hoppa in i duschen och dra på sig den röda ica maxi tröjan och sen pallra sig till jobbet. Slutade vid fem om jag inte minns helt fel. Då vare bara att springa hem och byta om och göra sig iordning inför middagen på Österns Pärla. Angelica Olsson fyllde nämligen 20 år, så jag käkade lite middag med henne och hennes familj/släkt. När vi var mätta och belåtna drog vi hem till Angelica och strax där på så kom grabbarna.

Efter att ha druckit tillräckligt så åkte vi ner på Slick. Träffade en massa folk som man kände och lyckades få ytterligare en rolig kväll på Slick. Vid stängning mötte jag upp johan o sebbe för att sedan dra hem till Angelica på efterfest. Somnade väl vid 4 eller nått. Var skapligt less på livet när man vaknade, men det ordnade upp sig efter att ha ätit lite bakis mat och skickat hem pojkarna.

Sen vare bara att åka hem, sova nån timme innan det var dags att sätta igång igen. Förfest hos Milla stog på schemat så jag åkte ner på stan och mötte upp kim och matilda innan vi traskade till brynäs. Några timmar senare satt vi i taxin på väg till Slick för tredje dagen i rad. Ringde ett samtal och vipps så fick vi gå in gratis. Tusen tack för de! :)

Efter krogen blev jag iväg släpad på efterfest hos Niklas, och vad säger vi om den 'efterfesten'? :p En sak är säkert, den ena är dummare än den andra. Så man kan inte göra nått annat än att skratta åt dom.

Vid halv nio traskade jag och tilda iväg till willys för att handla lite innan vi käkade på max. Vid halv tolv kom vi äntligen hem efter en jobbig promenad, så vi gick och la oss på en gång. Sov tre timmar, sen blev de lugnt resten av dagen. Lite film och så :) Behövs inte mer på en söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0