COLDINACLIP.COM

Helgen var underbar, finns inget bättre än att ha tjejerna samlade. Dock saknade
jag Elin men jag får nöja mig med att veta att hon kommer hem om två månader.

Tisdag och fyra dagar kvar tills vi åker på kryssning, satan va kul vi ska ha! Och ni kan inte förstå hur skönt det ska bli att komma bort från Gävle. Även fast det bara handlar om två dagar. Men vi är iaf taggade till tusen så det här kan inte bli annat än bääst!

Sitter just nu och äter lite, Amanda kommer snart och hämtar mig. Stort grattis till henne, hon fick sitt körkort idag! Måste ta tag i det där jag också, men det är ingen idé innan jag flyttar i höst. Hur som helst, vi ska sitta på hennes balkong och avnjuta nån cider. Underbart väder ute! Så lika bra att njuta så länge vi kan.

Sen kan jag berätta något riktigt kul, och det här ska ni uppmärksamma på. Min vän Malin har startat upp en webbshop http://www.coldinaclip.com med konceptet att vem som helst kan skicka in en egen design som dom sedan granskar och skickar iväg på tillverkning om den skulle hålla måttet. Så det är alltså en chans till er alla att få eran drömklänning. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det kommer gå bra för henne, för jag vet hur mkt tid och energi hon har lagt ner på det här. Det är ni som bestämmer vad som ska säljas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0