16/3 - TISDAG

Vaknade vid halv tio imorse, och idag har jag tillbringat dagen med att
promenera lite med lina. Vi besökte hennes mormor&morfar, träffade
Mimi m.m. Sen blev de lite mat hemma hos henne och kikade på film.

Traskade sedan vidare hem till angelica för att inspektera lägenheten,
vara social osv. Vid halv sex gick jag hemåt för att hinna käka lite
innan jag skulle prata med Elin på skype. Blev nog över en timme idag.
Snart är hon hemma, längtar så fruktansvärt mycket! Då blire FEST!

Och i helgen blire också fest, för då ska vi fira Elli som äntligen fyller
18 år, vilket gör att hon för en gångs skull kan gå in lagligt med oss ;)
Haha, det ska bli riktigt roligt iaf. Först hemma hos Kim och sen krogen.

Nu ska jag kolla vidare på DH och sen blire nog sängen, är skit trött.
Och gissa vad jag ska göra imorgon? Ut och promenera för tredje dagen
i rad med Lina sen blire att åka och jobba några timmar. :) HEJPA!

Kommentarer
Postat av: lill-sys

Va duktig du är syster :)

2010-03-17 @ 15:59:35
URL: http://n0useforaname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0