KRYSSNING & PEACE AND LOVE.

Äntligen så har vi bokat och betalat kryssningen inför nästa helg, det blir jag, matilda, alexandra och anna från jönköping som åker. Kommer bli så jäkla roligt, speciellt nu när man har köpt högtalare till telefonen/ipoden. Nu gäller det bara att lägga in lite bra musik. Men har verkligen noll fantasi och Anna är inte mycket till hjälp.

Sen kan jag berätta en annan rolig grej, jag fick mail från Peace&Love där dom gratulerade mig till ett funktionärsjobb. Så jag ringde till jobbet och kollade om det var försent att lägga in en veckas semester. Sagt och gjort, så var det godkänt och fixat! Så nu får jag alltså festivalen & campingen gratis plus att jag får betald semester. Kan bli jävligt roligt! Lär bara införskaffa mig tält osv. Men det gör jag sen någon gång.

Och ytterligare en sak som plötsligt gör min vardag mycket roligare, bästaste bella har kommit hem från Oslo. Så snart ska jag ner på stan för att luncha med henne och amanda innan det är dags att åka och jobba. Och ihelgen ska vi fira damerna eftersom dom fyller 20 & 21.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0