8 MÅNADER SENARE

Ja, nu vare lite mer än åtta månader sen som jag skrev sist.
Vet inte om de är bra eller dåligt, men fick för mig att gå igenom
gamla inlägg idag och insåg att det är faktiskt ganska kul att läsa
såhär i efterhand.

Det har ju hänt en hel del sen sist, kan berätta att jag inte längre är gävlebo utan har förflyttat mig till vårat grannland Norge. Så som alla andra svenskar gör, haha. Bor närmare bestämt i Oslo tsms med två tjejer från Malmö i en liten tvåa på 30 kvm. Hyran är äckligt dyr men den smällen får man ta.

Jobbar som låsansvarig på en ICA butik uppe på holmenkollen (där skid-vm utspelas just nu). En liten mysig butik med trevliga kunder, så jag trivs bra. Tanken är väl att jag ska få mer ansvar innan sommarn, så det gillar vi.

Gjorde nå fruktansvärt onödigt igår, jag trampade snett i mina kilklackar. Så idag kan jag knappt gå, sitter med bandage runt foten som ellen var så gullig och gick och köpte. Har en känsla av att de kommer att gå åt helvete imorgon på jobbet eftersom jag låser hela den här veckan och jag får inte anstränga foten. Det är nästintill omöjligt kan jag berätta. Men jag ska ge de ett försök, blir de värre så får jag väl besöka legevakten imorgon.

Orkar tyvärr inte skriva mer just nu, men ska verkligen försöka att skriva mer och oftare.



en räddare i nöden. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0