LEVER PÅ JOBBET.

Känns helt seriöst som att jag lever på jobbet just nu, den här veckan
jobbar jag 6 dagar. Min lediga lördag gav jag upp, eftersom Bimi ville
resa göteborg. Så snäll som man är så ger man upp dom underbara
planerna med ellen och jobbar några timmar istället. Tack o lov så
är man ledig på söndag åtminstone innan den nya arbetsveckan
sätter igång.

Men på måndag kommer emelie och på onsdag är tilda äntligen här igen.
Saknar båda två galet mycket så det ska bli underbart att krama om dom
igen!

Sen tänkte jag tjata lite om london, nu är det 4 veckor & 6 dagar kvar tills
jag åker till en av mina bästa vänner. Ser verkligen fram emot att fira
påsken där borta. Plus att jag har snackat ihop mig lite med Anna. En
glad och sprallig tjej från Halmstad som numera bor borta i london. Så
tänkte passa på att träffa henne också när jag väl är i trakterna. Kommer
att bli galet bra. LÅT TIDEN GÅ FORTARE!



ANNA PANNA HELLSTRÖM, i hultsfred! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0