staden med fanny&bella :)

idag ska jag ner på stan med fanny&bella. alldeles för sällan jag träffar er nu :/<3 saknar våra minnen. men det ska iaf bli trevligt, blir att gå runt och kolla lite, sen gå och sätta sig och fika eller nått :) snacka lite skit och sådär ;D haha :) sen när jag kommer hem ska jag hjälpa mamma&patrik att fortsätta att flytta :) så att de blir klart någon gång. jag vill ju flytta nu på än gång! ;D jag och mina katter :) dom bråkar för mkt med alvar (hunden) så kan inte ha dom här hemma. dom är ju fan livrädda, just nu ligger en av katterna i garderoben och den andra här på skrivbordet med mig :) hunden ligger därimot och sover med mamma.


Kommentarer
Postat av: Therese

en liten pitbull-terrier? :) eller en amstaff?

2007-08-23 @ 08:25:58
URL: http://theresaan.blogg.se
Postat av: Anna

engelsk/amerikansk amstaff :)

2007-08-23 @ 09:39:44
URL: http://annamosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0