1/12 - lördag

mådde inte så speciellt bra, både bakis och småsjuk. så blev en lugn dag för min del, låg mest hemma i sängen hela dagen. eller justja, tog en sväng ner på staden för att träffa mamma & åsa. det var trevligt att träffa åsa, händer ju inte alltför ofta. men de blev inte så långvarigt, kändes som att jag skulle spy hela tiden (men de hände aldrig) så tog beslutet att gå hem istället. tjejerna skulle festa på kvällen och jag kände verkligen inte för de, blev att jag låg hemma och hade skit tråkigt. men så vid nio så bestämde jag mig för att festa ändå, men då var dom tydligen för många hemma hos linnéa. så jag kunde inte komma :/ bestämde istället med thessan att jag skulle komma och sova hos henne. blev en hel del pop corn och film, pratade även med alex i 1 ½ timme vilket thessan inte tyckte om eftersom jag var så osocial då. haha :) men kollade klart på filmen och tiden hade runnit iväg, runt fyra får jag för mig att jag vill åka hem och sova istället, mkt lättare enligt söndagens schema. så smsade min gamla granne och frågade om han fortfarande var vaken, och tur som man hade så kunde dom komma och hämta mig typ halv fem :) somnade inte förrns sex-halv sju typ. men var ju inte trött heller, dock blev jag de när jag skulle kliva upp tre timmar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0