16/12 - söndag

GRATTIS ANTON 10 ÅR!! :)
har firat min bror idag som fyller 10 år idag,
tänk så stor pojken har blivit ;) haha. så det
blev tårta (inte för min del), men bullar och
pepparkakor dög alldeles utmärkt för min
del. han fick massa pengar, filmer osv. :)



söndagar är veckans tråkigaste dag, man tycker ju att man borde hitta på en massa roligt på söndagar eftersom man är ledig från skolan osv. men man är jämnt så trött och sliten på söndagarna så man orkar inte engagera sig. men men, skönt att ta det lugnt en dag också. idag måste jag läsa ut svenska boken, har typ 55 sidor kvar nu, minskar sakta men säkert :) sen händer nog inte så mkt mer, kanske traskar hem till fia och hämtar ozzy för att ta en promenad med honom. vi får se hur jag gör :) det är ju så förjävligt kallt ute, så vet inte om det är värt de. annars blire att ta de lugnt, kanske kolla på någon film eller nått.. apropå film så såg jag en jätte läskig film igår, tror att den hette catacombs eller nå sånt. kommer inte riktigt ihåg, handlade iat om en jätte stor massgrav under frankrike och så hände de en jävla massa nere i dom tunnlarna. lite svårt att förklara, men en knepig film det är en sak som är säker. aja, var ju ner på stan i går med emilie också, alltid lika trevligt att vara med dig :) så fick man skratta av sig lite, som vanligt <3 men nu har jag inte tid att sitta här, måste läsa ut boken. är ju andra avenyn ikväll så lär bli klar tills dess :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0