17/12 - måndag

endast en vecka kvar till jul, och har
fortfarande inte köpt några julklappar :/



ny vecka, och även sista skolveckan innan lovet. kommer nog bli en skön vecka trotts allt :) trodde att de skulle bli skit jobbigt, men eftersom boksamtalet plus engelska provet är inställt så blire rätt lugnt. bara inlämning av svenska & ekonomi plus ergonomi prov. men det fixar jag nog :) imorse försov jag mig förresten tack vare att alex höll mig vaken inatt. låg och prata till två nångång? jag vet inte riktigt vad klockan var. men hade jätte svårt att sova sen, tog jätte lång tid innan jag äntligen lyckades. klockan ringde ju nämligen kvart i sju, men trött som jag var så stängde jag av klockan men reste mig aldrig ur sängen så somnade om och vaknade vid halv åtta. min buss skulle gå tio i, så då blev de att stress duscha, käka, göra mig iordning. och sedan ut i kylan och springa till bussen, men jag hann gott och väl :) sen drygade jag med emilie hela vägen till skolan, hon tyckte nog inte om mig speciellt mkt då ;) haha. men kul vare. och tyst kunde jag inte vara ;) aja, i skolan hände de inte så mkt. fick tillbaka matteprovet, klarade de som tur var :) så det var skönt. men aja, orkar inte sitta här. kanske skriver nått sen, om de händer nått kul dvs :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0