19/12 - onsdag

så jävla typiskt, den enda dagen när man har tusen saker att göra så går man och blir sjuk. har hög feber, huvudvärk, illamående och kallsvettas som en tok. men kan inte stanna hemma, har lovat elin att jag ska dela ut dom där korten och sen äre ingen ansträngande dag i skolan. sen ska jag äntligen få träffa bella, var skit länge sen <3 plus träffa killarna. så nej, idag får/kan jag inte vara sjuk. elin ska skatta sig väldigt lycklig över att jag gör de här för hennes skull, klev upp två timmar tidigare än vad jag hade behövt dessutom. aja, nu måste jag försöka få i mig något att käka och få på mig lite kläder. hoppas att ni mår bättre än mig iaf :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0