gårdagen.

jadu, vad ska man säga om gårdagen då? jag och åsa (min moster) började dricka lite smått hos mig, käkade även lite mat och kollade på film :) sen vid nio träffade jag resten av tjejerna på bussen på väg till aberg. då vare fest som gällde hos sebbe, de va väl helt okej :) trevligt folk och sådär. men som alla fester så spårar de ju ut någon gång, så vid halv elva-elva så tyckte sebbe att de var för mkt folk och han kunde inte slappna av och ha kul så dom bestämde att dom skulle dra ner på krogen ist. så han skickade ut alla och alla gick mot bussen. ett par styckna tog 10an, medans resten tog 3an. önskar nästan att jag tog 10an jag också,. för först var allt frid och fröjd, alla satt och sjöng lite ramsor och sådär. sen vare ett par grabbars som satt längst bak i bussen, där en kille började käfta lite med linus. och de var starten till slagsmålet =/ folk låg över mig och en annan tjej och slogs typ.. men bella lyckades sära på dom och lugna ner dom lite.men sen när vi kom till polhem stannade bussen och polisen klev på, då vare bara för alla killarna att kliva ur då.. så de slutade med att de bara va jag och tjejerna kvar. men vi åkte vidare ner på stan, gick och käkade lite granna och sådär :) träffade lite folk och så. sen åkte tjejerna till brynäs medans jag skulle stanna kvar för att träffa linnéa och åka hem till henne, men ångrade mig i sista sekunden och gick hem ist. men hann knappt komma hem innan krantz ringde och frågade om jag skulle med och åka lite. så visst, då vare bara att sätta på sig skorna och jackan och gå ut :) åkte runt ett tag och hämtade upp stackars angelica som gick där själv. och de var väl tur de, annars hade du fått stått där ett bra tag :/ hoppas han fick sig en rejäl utskällning, de var han värd. sen vid halv tre skjutsade krantz hem mig och jag gick och la mig. mådde lite illa efter allt bilåkande (inte spriten), blir lätt åksjuk när jag har ätit dåligt. och de har ju inte blivit så mkt mat dom senaste dagarna, men nu borde de gå bättre :) kan ju tugga och sådär nu. men tråden sticker rakt in i kinden. de gör skit ont :( så lär gå och fixa de imorgon. men aja, nu väntar jag på att en kompis ska komma hit. då ska vi ta de lite lugnt, kolla på film och sådär :) man är ju lite slö idag som sagt. sen efter det, så får vi se vad som händer. hör gärna av dig om du har tråkigt eller nått :) har ju mobilen på ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0