helgen.

ihelgen har jag gjort en hel del. började med att i fredags så vare skola som gällde, fixade lite ärende på banken och sådär till uf. sen så gick jag hem och började göra mig iordning. åkte hem till mamma och käkade lite tacos med henne och tilda och hämtade även lite pengar. sen åkte jag hem igen och väntade på att elin skulle komma. när hon väl kom så började vi dricka lite och sen drog vi ner på stan för att ta bussen till stigslund. killarna hade sagt att dom inte skulle ta den bussen, utan komma lite senare. så vi blev lite förvånad när man ser dom komma springandes till bussen x) men iaf, sen åkte vi hem till therese i stigslund. fick träffa bella och sådär <3 otroligt trevligt. men sen vare ju någon som blev lite för full, så då åkte vi hem till mig ist. en halv timme senare så kom även elin och henke. och även dom sov kvar :) blev inte så mkt sömn den natten med tanke på att det var någon som låg och snarkade och skit hela natten typ ;) jobbigt.

sen var jag tvungen att kliva upp vid nio på lördagen eftersom jag skulle åka till söderhamn för att kolla på tildas danstävling. micke blev dock lite försenad, så kunde lika gärna sovit ett tag till. men när man väl var vaken och jag visste ju inte vilken tid micke skulle komma så vare ju lika bra att jag var vaken. sen drog elin och dom vid tio eftersom elin skulle till sthlm och dom andra skulle hem. så kom micke till slut vid kvart i elva eller nå sånt. sen vare bara att sätta sig i bilen och åka mot söderhamn :) välframme så var det väldigt ont om platser, så det blev att sitta i trappan den första kvarten typ. missade tildas disco singel också. hon hade tydligen gått vidare fyra gånger, duktigt tilda :) slutade när hon var vid semin. men förmodligen fick hon en prick ändå. kan ju iaf hoppas :) sen vare disco par som gällde, där blev de en final plats om jag inte minns fel. eller så kanske de var i hiphop par? hmm, näe de var nog disco. skit samma, sen vare dags för hiphop singel. tyckte faktiskt lite synd om tilda då, hon har nog aldrig fått dansa så mkt x) och sen var det ett jätte stressigt schema, dom dansade typ en gång sen hade dom vila i en rond, sen vare dags igen. sen i semi så var domarna så osäkra så att dom fick dansa om tre gånger. tog dock slut för tilda i sista omdansen. hon var helt slut så hon orkade inte ge fullt ut. tråkigt, men hon var ändå skit duktig tyckte jag. sen i hiphop par så gick dom till semi där också.allt var väl klart runt sex kanske, så då åkte vi till donken och käkade lite eftersom ingen av oss hade ätit nått på hela dagen typ. där efter satte det fart mot gävle. tror att det tog typ 35 min för oss att åka hem x) haha.

väl hemma så vare bara att börja sminka sig och göra sig klar. sen kom tilda, emelie och elin :) även bäcken kom ett tag. allt gick snett den kvällen, inget blev riktigt som man hade tänkt sig. trodde att allt skulle skita sig och vi var nära på att skita i drickat och kolla på film eller nått istället. men sen beslutade vi att vi skulle gå hem till mig och dricka lite ist. fick även sällskap av grabbarna. slutade med att pontus, tomas och jens sov här. medans elin och henke fick ta en promenad till lexe. tyckte faktiskt synd om er då ;) sen somnade vi runt fem kanske?

på söndagen vaknade vi runt halv tolv eller nå sånt. jens hade tydligen redan åkt hem och de andra skulle också dra sig hemåt. så jag klev upp och kände direkt att  jag inte skulle orka göra så mkt med tanke på hur jag mådde. men dock blev det inte så. gick ner på stan och träffade elin, tilda och emelie och vi gick och fikade tillsammans med åsa, hasse och mamma :) efter att ha suttit där ett tag gick vi och köpte lite grejjer och sen åkte jag och elin till hemsta och därifrån skjutsade hennes mamma oss till bomhus så att elin kunde hämta lite grejjer och sedan hem till mig. där tog vi en liten stödvila, båda var helt döda kändes det som. sen skulle elin iväg och dansa så då följde jag med och kolla. där träffade vi även linnéa och emelie. efter det så skulle vi gå och fika på waynes som vanligt x) blev en kycklingmacka för min del eftersom jag inte hade ätit nått. jätte gott, medans dom andra fika på andra gosaker :) där satt vi och fördrev tiden ett par timmar. och tog jag bussen upp till söder så att elin iaf fick lite sällskap. sen gick jag hem till mig och slog på tvn och tog de lite lugnt. jätte skönt, blev dock pigg vid elva tiden. så de tog ett tag för mig att somna. men till slut gick det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0