igår =)

igår blev de fest med elin, igen! :D otroligt trevligt. började lite smått hemma hos mig, sen så gick vi ner på stan och mötte killarna och åkte därefter till stigslund :) där var vi hos någon therese, var faktiskt riktigt trevligt. sen vare någon som blev lite för full, så då åkte vi hem till mig ist. och efter någon halvtimme så kom elin & henke också :) knappt sovit nått i natt för att de har vårit någon som har legat och snarkat och massa skit. haha :) men du är söt ändå. nu ska jag snart åka till söderhamn, och ikväll blire party med elin och dom andra :) hoppas att de blir kul. men aja, nu måste jag äta lite frukost innan jag ska åka :) hare bäst^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0