inge skola.

blev inge skola för min del, orkade inte. har både ont i tänderna och världens mensvärk nu, riktigt jobbigt ;/ igår var jag och fika med tjejerna, det var trevligt. gick dock inte så bra att tugga, men eftersom kladdkakan inne på waynes är så kladdig så funkade de ändå :) gott var det iaf. har ju inte kunnat ätit så mkt sen i onsdags ;/ blir mest te och så. men de är gott de också, säger bara en sak; chai te <3 om ni inte har testat det, så gör det! helst med skummad mjölk och kanel på toppen också :) otroligt gott. ett lite tips för dom som tycker om te dvs :) men aja, idag blire att umgås med mamma&moster på dagen. får väl se vad vi hittar på, tror att vi skulle ner på stan och köpa nått till mig, och det tackar man ju inte nej till. fyller ju år snart (; så då ska jag få åsas presenter denna helg. har ju fått en del redan, det var nämligen hon som betalade ikea besöket tidigare i veckan :) otroligt snällt av dig <3 och idag kommer hon även med ett skrivbord åt mig. kan ju behövas, för just nu ligger jag i sängen med datorn :) ska snart förflytta mig till matbordet så att jag kan dricka lite te samtidigt :) ikväll ska jag nog umgås med emelie, vi ska bara mysa med lite film och sådär, sen tror jag att hon ska sova kvar också :)<3 skönt att man får lite sällskap. blir så ensamt annars ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0