tisdag.

är väldigt dålig på att skriva nu för tiden, men har bara inte tid eller orken till att skriva. så dt är nästan lättare om ni ringer och frågar om ni vill veta nått :) men ska försöka skärpa mig, jag menar.. det tar ju inte så lång tid att skriva? så kanske kan försöka undvara den tiden. idag är det iaf tisdag, är så jävla trött, känner mig halvt död. imorgon ska jag vara med tjejerna, kolla lite på tv och sådär. sen på torsdag ska jag träffa pontus ;) sen på fredag blire fest? får se vart vi håller hus. men man är ruskigt taggad efter denna lyckade helg :) sen på lördag blire att åka till söderhamn och kolla på tildas danstävling :) och festa på kvällen? jag vet inte. elin vill iaf det, och man kan ju inte svika tjejen ;D sen på söndag ska jag sooooova. känns som att jag inte har gjort det på evigheter. blev ju inte så mkt av de i helgen ;D men det vare värt. inte haft så kul på länge, tack elin =) du hade störst inverkan på det faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0